Tips til undervisningen
Snakk sammen
Her er det selvfølgelig viktig at læreren tilpasser undervisningen til deltakergruppas tidligere erfaringer. Hvor kjent er de med systemet i Norge? Er de for eksempel vant til å disponere en fast sum penger for en måned av gangen? Er de vant til å ha personlig ansvar for alle utgifter? Osv.
Har forholdet til penger og økonomi endret seg som følge av migrasjonen?
Hva tenker deltakerne om egen økonomi om for eksempel fem år?
Diskuter gjerne begrepene rikdom og fattigdom. Er det å være rik og fattig det samme i Norge og i deltakernes hjemland?
Snakk om kunstverket
Tips til undervisninga
Snakk saman
Her er det sjølvsagt viktig at læraren tilpassar undervisninga til deltakargruppa sine erfaringar. Kor godt kjenner dei systemet i Noreg? Er dei til dømes vane med å disponere ein fast sum pengar for ein månad om gongen? Er dei vane med å ha personleg ansvar for alle utgifter? Osv.
Har migrasjonen endra forholdet deira til pengar og økonomi?
Kva tenkjer deltakarane om sin eigen økonomiske situasjon til dømes om fem år?
Diskuter gjerne omgrepa rikdom og fattigdom. Tyder det å vere rik og fattig det same i Noreg som i heimlanda til deltakarane?