Videoen består av 20 klipp. Det første klippet viser en foss i en skog. Deretter vises ni klipp av hvordan naturen beriker Norge som nasjon: vi bruker vann til vannkraft, vind til vindkraft, vi fisker fisk og henter ut olje på oljeplattformer. De resterende ti klippene viser eksempler på hvordan naturen beriker livene våre: vi kan padle kajakk på vannet, sykle sykkeltur i fjellet, plukke sopp i skogen og gå tur med hunden ved et vakkert vann.
Forslag til spørsmål
Hvordan bruker du naturen i Norge? Hvordan brukte du naturen i hjemlandet ditt? Hva er forskjellen på naturen i Norge og naturen i hjemlandet ditt? Hvilke naturressurser har Norge? Hvilke naturressurser har hjemlandet ditt? Hva synes du er viktig å tenke over når vi bruker naturen? Hva liker du med å være i naturen? Hva liker du ikke?
Snakk sammen
Læreren må kjenne til naturressurser og bruken av disse i deltakernes hjemland.
Bruk av naturen er ulik fra land til land og fra kultur til kultur. Snakk gjerne om hvordan deltakerne er vant til å bruke naturen. Er det vanlig å gå på tur? Hvorfor? Hvorfor ikke? Snakk også om nordmenns forhold til naturen og hvor vanlig det er å gå tur på fritiden. Snakk gjerne om ordspråket «Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær.» Er alle enige i dette?
Videoen er sett saman av 20 klipp. Det første klippet viser ein foss i ein skog. Så kjem ni klipp som viser korleis naturen gjer Noreg til ein rikare nasjon: vi brukar vatn til vasskraft, vind til vindkraft, vi fiskar, og vi utvinn olje på oljeplattformer. Dei siste ti klippa viser døme på korleis naturen gjer liva våre rikare: vi kan padle kajakk på vatnet, sykle på tur i fjellet, plukke sopp i skogen og gå ein tur med hunden ved eit vakkert vatn.
Framlegg til spørsmål
Korleis brukar du naturen i Noreg? Korleis brukte du naturen i heimlandet ditt? Kva er skilnaden på naturen i Noreg og naturen i heimlandet ditt? Kva for naturressursar har Noreg? Kva for naturressursar har heimlandet ditt? Kva synest du er viktig å tenkje over når vi brukar naturen? Kva likar du med å vere i naturen? Kva likar du ikkje?
Snakk saman
Læraren må kjenne til kva naturressursar deltakarane sine heimland har og korleis desse ressursane blir brukte.
Det varierer frå land til land og frå kultur til kultur korleis ein brukar naturen. Snakk gjerne om korleis deltakarane er vane med å bruke naturen. Er det vanleg å gå på tur? Kvifor? Kvifor ikkje? Snakk òg om nordmenn sitt forhold til naturen og kor vanleg det er å gå tur i fritida. Snakk gjerne om ordspråket «Det finst ikkje dårleg vêr, berre dårlege klede.» Er alle samde i dette?