Tips til undervisningen
Læreren må ta i bruk prinsippet om å gå fra det kjente til det ukjente. Begynn med å få deltakerne interessert og nysgjerrige på Norge gjennom å snakke om egne erfaringer og sammenligne med Norge. Kanskje det sitter deltakere som kommer fra helt ulike land/kulturer i samme gruppe? De kan ha felles språk, men likevel ha ulik bakgrunn.
Snakk om kunstverket
![Brudefølge i båt på Hardangerfjorden. Maleri.](/img/Crop:geometry=1240x697_2b0_2b100_Scale:geometry=_3e1200x_3e-Brudeferd i Hardanger_Tidemand og Gude_Nasjonalmuseet_Børre Høstland.jpg)
![](/img/Scale:geometry=_3e1200x_3e-abstrakt lærer GettyImages-1015957456.jpg)
Tips til undervisninga
Læraren må nytte prinsippet om å gå frå det kjende til det ukjende. Start med å få deltakarane interesserte og nyfikne på Noreg ved å snakke om sine eigne erfaringar og samanlikne med Noreg. Kanskje sit det deltakarar frå heilt ulike land og kulturar saman i gruppa? Dei kan godt ha ulik bakgrunn sjølv om dei har eit felles språk.
Snakk om kunstverket
![Brudefølge i båt på Hardangerfjorden. Maleri.](/img/Crop:geometry=1240x697_2b0_2b100_Scale:geometry=_3e1200x_3e-Brudeferd i Hardanger_Tidemand og Gude_Nasjonalmuseet_Børre Høstland.jpg)